Bugaderia Solidària

La Bugaderia Solidària és un projecte per a la integració sociolaboral de persones en situació de fragilitat, ja que els llocs de treball del projecte estan coberts per persones amb dificultats socials i econòmiques.

A la vegada, la Bugaderia també és un servei social pel barri, ja que dóna servei de rentat, eixugat i planxat a preus baixos per a persones amb dificultats econòmiques.

El projecte també dóna servei a empreses privades, provinents del mercat de la hoteleria, residències universitàries i apart-hotels que paguen a preu de mercat.

Objectius

• Ser un recurs d’integració social i laboral per a persones en situació de vulnerabilitat.
• Donar una resposta a les necessitats del barri oferint serveis de rentat, eixugat i planxat de roba a persones amb pocs recursos econòmics
• Donar un servei de bugaderia professional a empreses privades
• Generar benefici econòmic que reverteixi en la resta de projectes socials de la Fundació
• Sostenir el projecte a partir del rendiment de producció d’un equip estable i professional