Col·labora

COM A PERSONA

FES-TE SOCI · FES UN DONATIU

“Atenem més de 600 persones diàriament

i sense vosaltres no ho podríem fer”

El teu ajut és molt important per seguir treballant amb persones grans i famílies que ho necessiten.

DADES PERSONALS

TIPUS D'APORTACIÓ

TIPUS: Aportació únicaFes-te soci
PERIODICITAT:

D'acord amb el Reglament General de Protecció de dades (RGPD) en vigor, l'informem que les seves dades personals formaran part d'un fitxer responsabilitat de FUNDACIÓ ROURE que té com a finalitats la comunicació, relació i/o gestió dels serveis que ofereix. No hi ha previsió que aquestes dades puguin ser cedides o comunicades a tercers, amb l’excepció dels serveis bancaris emprats per la Fundació i les assenyalades per la normativa vigent.
L'interessat autoritza de forma expressa el tractament de les seves dades personals per a aquestes finalitats.
Si vol exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació de tractament, portabilitat i oposició respecte al tractament de les seves dades personals li demanem que ens ho comuniqui, via carta, a FUNDACIÓ ROURE, C/ Basses de Sant Pere, 3 08003 de Barcelona, o ens remeti un correu electrònic a l’adreça electrònica següent: fundacio@fundacioroure.org

Accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat.

ACCIÓ SOCIAL DE PROXIMITAT A CIUTAT VELLA

AMB TU HO FAREM MILLOR!

Fundacions acollides a la llei 49/2002

La Fundació Roure s’acull a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge.
Per tant, els donatius efectuats a aquesta Fundació gaudeixen de beneficis fiscals. La Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l’impost sobre societats (BOE núm. 288, de 28 de novembre), introdueix modificacions, amb efectes des de l’1 de gener del 2015, en la Llei 49/2002.
Així, la desgravació dels donatius i/o aportacions de persones físiques queda fixada de la següent manera:

Beneficis fiscals

Durant el primer any, la deducció de la quota de l’IRPF serà del 50 % per als primers 150 € . A partir d’aquesta xifra, el que excedeixi tindrà una deducció del 27,5 %.

En el segon, la deducció serà del 75 % per als primers 150 €, i per a la resta, del 30 %.

Donacions recurrents: a partir del 3r any, la deducció de la quota de l’IRPF serà del 75 % sobre els primers 150 € i del 35 % sobre la resta. Si la fidelització del tercer any es produeix en el 2015, la deducció serà del 32,5 %.

Límit de deducció

El límit serà el 10 % de la base liquidable. Les quantitats no aplicades per insuficiència de quota o perquè sobrepassen el límit del 10 % no són traslladables a exercicis futurs.

TRUCA’NS!

Si vols fer directament el donatiu:

“La Caixa”
IBAN: ES36 2100 0647 9502 0030 8082

COM A PERSONA

FES-TE VOLUNTARI

Si vols fer voluntariat a la Fundació Roure, només cal que enviïs un correu electrònic a o truquis al telèfon 640 657 405.

També pots deixar les dades en el següent formulari i et trucarem:

LES TEVES DADES

Accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat.

ACCIÓ SOCIAL A CIUTAT VELLA

AMB TU HO FAREM MILLOR!

Els voluntaris que participen en la Fundació realitzen tasques de suport en els projectes, en funció de com encaixen les seves habilitats, la teva trajectòria professional i les potencialitats personals en consonància amb les necessitats detectades a la pròpia fundació.

COM A EMPRESA

Una empresa pot ajudar a Fundació Roure de moltes maneres:

• Apadrinar un projecte.
  • Realitzar donatius.
  • Oferir aportacions en espècie.
  • Implicar els treballadors en el voluntariat corporatiu.

T’explicarem moltes maneres d’ajudar-nos

AMB EL SUPORT ECONÒMIC DE:

Logo Ajuntament de Barcelona
Logo Diputació de Barcelona
Logo Departament de Treball Generalitat de Catalunya
Log Obra Social La Caixa
Logo Cáritas

Bizcabar Patrimoni S.L., Dinámica Distribuciones  SA, Fundació Adolfo Montaña Riera, Fundació Antoni Serra Santamans, Fundación Social Áurea, Fundació Cottet Mor, Fundació  Privada Creatia, Fundació de l’Esperança (Obra Social “la Caixa”), Fundació Privada Girbau, Fundació Josep Botet, Fundación Josep Palau Francàs, Fundació Patronato Ponsich Pro Enfermos y Ancianos, Fundació Maria Francisca de Roviralta, Fundació  Miguel Torres, Fundación Nuria García, Fundación Naturgy, Fundación Ricardo Fisas Natura Bissé, Layapiel S.A, Pino Componentes S.L, Fundación Privada Probitas, Ramon Molinas Foundation, Religioses del Sagrat Cor.

TREBALLEM AMB:

Abacus Cooperativa, Abelló Linde, S.A., Advances Leisure Services SL, Aldeas Infantiles SOS, Arcadia University, Aspasios Boutique Apartments, Associació Cívica La Nau, Air-Val International SA, Alimasgrau S.L., Al Sur Cafe – El Born, Associació Catalana de Traumàtics Cranioencefàlics i Dany Cerebral (TRACE), Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya. AFANOC., Associació Estel Tàpia, Associació La Nau, Associació Social Forma 21, Autoservei Carders, Ayxelà Estudio, Barcelona Women’s Network (BWN), Barcelona Moda Sostenible, B&B (Women’s Clothing Store), Industrias Beter SA, Bold (Design Studio), CamEnjoy Barcelona S.L., Cafés Roura S.A, Casa d’Espiritualitat de Sant Felip Neri, Casal de barri Pou de la Figuera, Centre Català de Solidaritat. Fundació Privada Cecas, Centre Sant Pere Apòstol, Clínica Dental Dr. Ferragut, Companyia General Càrnia, Creu Roja, Dasler S. A., Editorial Combel i Editorial Bambú, Embracing the World (Global Network Of Charitable Projectes), Escola Cervantes, Escola La Salle Comtal, Escola Nostra Senyora de Lurdes, Escola Pere Vila, Escola Sagrat Cor Diputació, Escola Tècnico Professional Xavier, Escuela Superior Europea de Comercio SL, Federació Catalana de Voluntariat Social, Federació d’Entitats d’Assistència a la Tercera Edat.(FEATE), Femarec s.c.c.l, Fundació Fòrum Terapèutic, Fundación Adsis, Fundació Ajudant Ajudar, Fundació Amics de la Gent Gran, Fundació Banc dels Aliments de Barcelona, Fundació Banc de Recursos. Pont Solidari, Fundació Bayt Al-Thaqafa, Fundació Badalona Capaç, Fundación Carmen y Luis Bassat, Fundació Comtal, Fundación Cuatrecasas, Fundació Escoles Garbí, Fundació Família i Benestar Social (FIBS), Fundació Foment de l’Habitatge Social, Fundació Gresol – Projecte Home, Fundació Mare de Déu de Fàtima, Fundació Nou Quitxalles, Fundació Privada Catalana per a la Paràlisi Cerebral, Fundación Privada FICAT, Fundació Privada Mercè Fontanilles, Fundació Privada el Molí de Puigvert, Fundació Pere Tarrés, Fundació Privada Avismon – Catalunya, Fundación Pronokal, Fundació Pro Vellesa Autònoma – PROVEA, Fundació Privada Putxet, Fundació Salut i Comunitat, Fundació Privada José  Suñol i Soler, Fundación Cepaim, Fundació d’ Oncología Infantil Enriqueta Vilavecchia, Fundación Pequeño Deseo, Gestoría Arnal S.L, Guillermina Baeza, Henkel Ibérica S.A, H10 Hotels-Fundació Albert, Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell, Hotel Duquesa de Cardona, Idilia Foods, S.L., IES Abroad Barcelona, InmoCaixa, Institució Montserrat SCCL, Institut Poblenou Ecaib (Estudis de comerç, administració i informàtica a Barcelona), Institut la Sedeta, Institut Verdaguer, Keysight Technologies,Inc., La Salle. Universidad Ramon Llull, Lidexgroup 1998, S.L., Litografia Rosés, S.A., Majestic Hotel Spa, S.L., Punto Fa, S.L. (Mango), Mars Iberia, Martí Milla (Fotògraf), Javier Mariscal (Dissenyador), Mercat de Santa Caterina A.A.C, Mr Wonderful Communication S.L., Natura Selection S.L., Natura Bissé International S.A., Nunoya S.L., Ohla Boutique Hotels, ONG Nutrició sense Fronteres, Palella y Cristiano S.L., Party Fiesta S.A., Parroquia de la Verge de la Pau, Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, Petit Forestier España S.L., Ramon Costa Ruiz (Brocanter), Recurs la Caseta (Caputxins de Sarrià), Sage Spain SL, Sensibilitat Gastronòmica S.L., Serveis Funeraris de Barcelona SA – Grup Mémora, Setcode S.c.p., Sud Integración – La Merienda, Consum S Coop V, El Corte Inglés, The Serras Hotel Barcelona, Tres Deseos Bariscuel (Decoración de fiestas temáticas), Unión de Mutuas, Universitat de Barcelona (UB), Universitat Internacional Catalunya (UIC), Ecoveritas S.A., Vichy Catalan S.A., Western Productions S.L., Zephyr Creates.