Col·labora

COM A PERSONA

FES-TE SOCI · FES UN DONATIU

“Atenem més de 1.500 persones diàriament

i sense vosaltres no ho podríem fer”

El teu ajut és molt important per seguir treballant amb persones grans i famílies que ho necessiten.

DADES PERSONALS PER FER-SE SOCI O FER UN DONATIU

D'acord amb el Reglament General de Protecció de dades (RGPD) en vigor, l'informem que les seves dades personals formaran part d'un fitxer responsabilitat de FUNDACIÓ ROURE que té com a finalitats la comunicació, relació i/o gestió dels serveis que ofereix. No hi ha previsió que aquestes dades puguin ser cedides o comunicades a tercers, amb l’excepció dels serveis bancaris emprats per la Fundació i les assenyalades per la normativa vigent.
L'interessat autoritza de forma expressa el tractament de les seves dades personals per a aquestes finalitats.
Si vol exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació de tractament, portabilitat i oposició respecte al tractament de les seves dades personals li demanem que ens ho comuniqui, via carta, a FUNDACIÓ ROURE, C/ Basses de Sant Pere, 3 08003 de Barcelona, o ens remeti un correu electrònic a l’adreça electrònica següent:

Accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat.

ACCIÓ SOCIAL DE PROXIMITAT A CIUTAT VELLA

AMB TU HO FAREM MILLOR!

Fundacions acollides a la llei 49/2002

La Fundació Roure s’acull a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge.
Per tant, els donatius efectuats a aquesta Fundació gaudeixen de beneficis fiscals. La Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l’impost sobre societats (BOE núm. 288, de 28 de novembre), introdueix modificacions, amb efectes des de l’1 de gener del 2015, en la Llei 49/2002.
Així, la desgravació dels donatius i/o aportacions de persones físiques queda fixada de la següent manera:

Beneficis fiscals

Durant el primer any, la deducció de la quota de l’IRPF serà del 80 % per als primers 150 € . A partir d’aquesta xifra, el que excedeixi tindrà una deducció del 35 %.

Ens les donacions recurrents, aquelles fetes durant 3 anys i on els imports cada any siguin iguals o superiors a l’any anterior, la deducció serà del 80 % per als primers 150 €, i per a la resta, del 40 %.

Límit de deducció

El límit serà el 10 % de la base liquidable. Les quantitats no aplicades per insuficiència de quota o perquè sobrepassen el límit del 10 % no són traslladables a exercicis futurs.

TRUCA’NS!

Si vols fer directament el donatiu:

“La Caixa”
IBAN: ES36 2100 0647 9502 0030 8082

Bizum de Fundació Roure

02082

COM A PERSONA

FES-TE VOLUNTARI

Si vols fer voluntariat a la Fundació Roure, només cal que enviïs un correu electrònic a o truquis al telèfon 640 657 405.

També pots deixar les dades en el següent formulari i et trucarem:

LES TEVES DADES

Accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat.

ACCIÓ SOCIAL A CIUTAT VELLA

AMB TU HO FAREM MILLOR!

Els voluntaris que participen en la Fundació realitzen tasques de suport en els projectes, en funció de com encaixen les seves habilitats, la teva trajectòria professional i les potencialitats personals en consonància amb les necessitats detectades a la pròpia fundació.

COM A EMPRESA

Una empresa pot ajudar a Fundació Roure de moltes maneres:

• Apadrinar un projecte.
  • Realitzar donatius.
  • Oferir aportacions en espècie.
  • Implicar els treballadors en el voluntariat corporatiu.

T’explicarem moltes maneres d’ajudar-nos

AMB EL SUPORT ECONÒMIC DE:

Logo Ajuntament de Barcelona
Logo Diputació de Barcelona
Logo Departament de Treball Generalitat de Catalunya

Amazon Spain Services, SLU, Associació per l’altre Cor Cremat de Barcelona, Associació Antics Alumnes dels Jesuites de Casp, Bankia, Condis Supermercats, Bizcabar Patrimoni, SL, Dinámica Distribuciones SA, Euvitro, SLU, Fundació Adolfo Montaña Riera, Fundació Antoni Serra Santamans, Fundació Cottet Mor, Fundació Josep Botet, Fundación Josep Palau Francàs, Fundación Maria Francisca de Roviralta, Fundació Miquel Mas Molas, Fundació Privada Creatia, Fundació Privada Girbau, Fundación Privada Josefina Barrera Martí, Fundación Patronato Ponsich Pro Enfermos y Ancianos, Fundació Naccari Ravà, Fundación Nuria García, Fundació Naturgy, Fundación Probitas, Fundación Renta Corporación, Fundación Ricardo Fisas Natura Bissé, Fundación Áurea, H10 Hotels, Hewlett Packard Enterprise, Mainuco, SL, Pino Componentes, SL, Ramon Molinas Foundation Religioses del Sagrat Cor, Snorkel Spain SLU, Vanadys, Veeva Systems, Withfor

TREBALLEM AMB:

Acauto, SA, Airos Delicatessen, SL, ALDI Supermercados, SL, Alimasgrau, SL, Alma Green Design, Aseriport, Aspasios Boutique Apartments, Associació Cívica La Nau, Associació d’Estudiants de Ciències de la Salut (AECS), Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC), Arroba Alba Castelldefels, Barcelona Women’s Network ( BWN), Barcelona Moda Sostenible, Bohemian Rhapsody, Brunells, Bullicio, Industrias Beter, SA, Cache Cache, Cafès Roura, SA, Càritas Diocesana de Barcelona, Cóndor, Centre Excursionista de Catalunya (CEC), Circoolar, Coca-Cola European Partners, Combel Editorial i Editorial Bambú, Cometex 2000, SA, Conserves Dani, SAU, Consum S Coop V, CordónStyle, Dasler, SA, David Carnissers, Delsey Paris, Desigual, Dnexo Servicios Integrales de Proyectos, SL, Don Cordón, SL, Ecoveritas, SA, Editorial Bunker Books, El Corte Inglés, Embracing the World (Global Network of Charitable Projects), Escola Augusta, Escola Cervantes, Escola Nostra Senyora de Lurdes, Escola Sagrat Cor – Diputació, Escuela Superior Europea de Comercio, SL, Explotaciones Rosotel SL, Farmàcia Sant Agustí Vell, Federació Catalana de Voluntariat Social, Federació d’Entitats d’Assistència a la Tercera Edat (FEATE), Ferragut Estomatólogos SL, Ferreteria Bolivar, Fina Estampa Poblenou, Fundació Alba, Fundación Adsis, Fundació Banc dels Aliments de Barcelona, Fundació Banc de Recursos, Fundació Bayt al-Thaqafa, Fundació Carmen & Lluís Bassat, Fundació Foment de l’Habitatge Social, Fundació de l’Esperança, Fundació Hope & Help, Fundació Mare de Déu de Fàtima, Fundació FICAT, Fundació Pro Vellesa Autònoma (Fundació PROVEA), Fundación Privada Putxet, Fundació Salut i Comunitat, Fundació d’Oncología Infantil Enriqueta Villavecchia, Fundació Pequeño Deseo, Gestoria Arnal, SL, Grupo Corporativo Landon, García de Pou, Gran Blau, Haan Brand, SL, Hard Rock Cafe Barcelona, Health Warriors, Henkel Ibérica, SA, H10 Hotels, Hidrocolor, SL, Hospitality Events, Hotelsa Alimentación SL, Hewlett Packard Enterprise Development Company, LP, Idilia Foods, SL, Industrial Bolsera, Kauila by Anna Cortés, La casa dels Xuclis, Laia Laffaure Moda, Lámpara y luz.es, Lidexgroup 1998, SL, Litografia Rosés, SA, Lolita Bakery, Majestic Hotel & Spa, SL, Mars Iberia, Mr. Wonderful, Mercat de Santa Caterina, Mila Fibres, SL, Mise en Scène, SCP, Natura Selection S.L., Natura Bissé International, SA, Nexus Energía, Nova Farmàcia Prats, Nutrició Sense Fronteres, Ohla Boutique Hotels, Payflow, Perfumeria Inés, Projecte Home, Ramon Costa Ruiz (Brocanter), Sedatex ,Senlima Store, SL, Setcode, SCP, Textil 94, SL, Ticapisco Traducciones, SL, The Serras Hotel Barcelona, Tres Deseos Bariscuel, Universitat Internacional de Catalunya (UIC), Vendomat International, S.A. (Espressa Group- Lavazza), Western Productions, SL