Col·labora

COM A PERSONA

FES-TE SOCI · FES UN DONATIU

“Atenem més de 1.500 persones diàriament

i sense vosaltres no ho podríem fer”

El teu ajut és molt important per seguir treballant amb persones grans i famílies que ho necessiten.

DADES PERSONALS PER FER-SE SOCI O FER UN DONATIU

En compliment de l'establert en la normativa vigent de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li comuniquem que les dades recollides en el present formulari quedaran incorporades i seran tractades en el fitxer denominat Usuaris Web sota la responsabilitat de FUNDACIÓ ROURE amb la finalitat de poder prestar els seus serveis, així com per mantenir-me informat sobre qüestions relatives a l'activitat de l'empresa. L'informem que les dades que ens faciliti seran tractades de forma lleial, transparent, adequada, pertinent, limitada, exacta i actualitzada i no es comunicaran o cediran a tercers, exceptuant que aquesta comunicació sigui necessària o pugui suposar una millora per a la finalitat d'aquests, sempre concorde a la normativa vigent en matèria de protecció de dades, Reglament General de Protecció de Dades. En el cas que es produeixin canvis en alguna de les dades facilitades, amb la finalitat de mantenir el nostre fitxer actualitzat, li preguem ens ho comuniqui per escrit. L'informem de la possibilitat que té d'exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i portabilitat de les seves dades de caràcter personal de forma presencial en les oficines de FUNDACIÓ ROURE, acompanyant còpia de DNI, o bé mitjançant correu postal a C/ BASSES DE SANT PERE 3,08003 BARCELONA, BARCELONA, o al correu electrònic

He llegit i accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat.

ACCIÓ SOCIAL DE PROXIMITAT A CIUTAT VELLA

AMB TU HO FAREM MILLOR!

Fundacions acollides a la llei 49/2002

La Fundació Roure s’acull a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge.
Per tant, els donatius efectuats a aquesta Fundació gaudeixen de beneficis fiscals. La Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l’impost sobre societats (BOE núm. 288, de 28 de novembre), introdueix modificacions, amb efectes des de l’1 de gener del 2015, en la Llei 49/2002.
Així, la desgravació dels donatius i/o aportacions de persones físiques queda fixada de la següent manera:

Beneficis fiscals

Durant el primer any, la deducció de la quota de l’IRPF serà del 80 % per als primers 150 € . A partir d’aquesta xifra, el que excedeixi tindrà una deducció del 35 %.

Ens les donacions recurrents, aquelles fetes durant 3 anys i on els imports cada any siguin iguals o superiors a l’any anterior, la deducció serà del 80 % per als primers 150 €, i per a la resta, del 40 %.

Límit de deducció

El límit serà el 10 % de la base liquidable. Les quantitats no aplicades per insuficiència de quota o perquè sobrepassen el límit del 10 % no són traslladables a exercicis futurs.

TRUCA’NS!

Si vols fer directament el donatiu:

“La Caixa”
IBAN: ES36 2100 0647 9502 0030 8082

Bizum de Fundació Roure

02082

COM A PERSONA

FES-TE VOLUNTARI

Si vols fer voluntariat a la Fundació Roure, només cal que enviïs un correu electrònic a o truquis al telèfon 640 657 405.

També pots deixar les dades en el següent formulari i et trucarem:

LES TEVES DADES

He llegit i accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat.

ACCIÓ SOCIAL A CIUTAT VELLA

AMB TU HO FAREM MILLOR!

Els voluntaris que participen en la Fundació realitzen tasques de suport en els projectes, en funció de com encaixen les seves habilitats, la teva trajectòria professional i les potencialitats personals en consonància amb les necessitats detectades a la pròpia fundació.

COM A EMPRESA

Una empresa pot ajudar a Fundació Roure de moltes maneres:

• Apadrinar un projecte.
  • Realitzar donatius.
  • Oferir aportacions en espècie.
  • Implicar els treballadors en el voluntariat corporatiu.

T’explicarem moltes maneres d’ajudar-nos

AMB EL SUPORT ECONÒMIC DE:

Logo Diputació de Barcelona

Abacus Cooperativa, Bershka, Boyfre, Càritas Diocesana de Barcelona, Dinámica Distribuciones, SA, Ekele, Eugin, Fundació Adolfo Montaña Riera, Fundació Antoni Serra Santamans, Fundación Carmen & Lluís Bassat, Fundació Cottet Mor, Fundació Josep Botet, Fundació Josep Palau Francas, Fundació Manuel Lao, Fundació Maria Francisca Roviralta, Fundació Miquel Mas Molas, Fundació Naccari Ravà, Fundació Naturgy, Fundación Áurea, Fundación Nuria García, Fundación Patronato Ponsich, Fundació Privada Creatia, Fundació Privada Girbau, Fundació Privada Josefina Barrera Martí, Fundación Probitas, Fundación Renta Corporación, Fundación Ricardo Fisas Natura Bissé, Gerox Works, SL, Ghymkanas, H10 Hotels, Hard Rock Café, Mainuco, SL, Turris Panem, SL, Veeva Systems, Vila Viniteca

TREBALLEM AMB:

Acauto,SA, Aigües de Barcelona, Airos Delicatessen, SL, Aldi Supermercados, SL, Alimasgrau, SL, Anna Corominas, Arroba Alba Castelldefels, Aseriport, Aspasios Boutique Apartments, Associació Cívica la Nau, Associació de familiars i Amics de Nens, Oncològics de Catalunya (AFANOC), Associació de Veïns de Pedralbes, Beck Ingredients, Bizcabar Patrimoni, SL, Brunells, Calcetines Cóndor, Catalonia Hotels, Coca-Cola European Partners, Combel Editorial i Editorial Bambú, Conserves Dani, SAU, Creative News, Crimons, CSI Central de Suministros de Viladecans, SL, David Carnissers, Delsey Paris, Eap Dreta Eixample, Ecoveritas,SA, El Corte Inglés, Embracing the World (Global Network of Charitable Projects), Ephymera Sostenibilidad, Escola Augusta, Escola Sagrat Cor – Diputació, Farmàcia Agramonte, Ferragut Estomatólogos, SL, Ferreteria Bolibar, Ferreteria Aubert, Fina Estampa Poblenou, Fundació Aema, Fundació Banc dels Aliments de Barcelona, Fundació Banc de Recursos, Fundació Barraquer, Fundació d’ Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia, Fundació Foment de l’Habitatge Social, Fundació Hope & Help, Fundación David Álvarez – Eulen, Fundación Quiero Trabajo, Fundación Real Club de Polo de Barcelona, García de Pou, Gestoria Arnal, SL, Gran Blau, H10 Hotels, Henkel Ibérica, SA, Hewlett Packard Enterprise, Ikea, Industrias Beter, La Casa dels Xuklis, Luz Solidaria, Mercat de Santa Caterina, Mise en Scène, SCP, Natura Bissé International , SA, Nova Farmàcia Prats, NTT Data, Nutrició Sense Fronteres, Ohla Boutique Hotels, Peregrino, Setcode, SCP, SiMaBa Group, TDCX, Tejidos Rebés, Ticapisco Traducciones, SL, Tres Deseos Bariscuel, Universitat Internacional de Catalunya (UIC), Vanadys, Vendomat International, SA (Espressa Group- Lavazza), Windoor Realfly