Col·labora

COM A PERSONA

FES-TE SOCI · FES UN DONATIU

Què fa la Fundació amb la teva aportació?

Amb 10€ es dutxen 4 persones al dia.

Amb 15€ oferim atenció domiciliària amb seguiment psicosocial de la persona gran

Amb 30€ al dia cuidem d’una persona gran al centre de dia

Amb 50€ al dia donem sis àpats a una família de tres membres en el nostre menjador

El teu ajut és molt important per seguir treballant amb persones grans i famílies que ho necessiten.

DADES PERSONALS

TIPUS D'APORTACIÓ

TIPUS: Aportació únicaFes-te soci
PERIODICITAT:

D'acord amb el Reglament General de Protecció de dades (RGPD) en vigor, l'informem que les seves dades personals formaran part d'un fitxer responsabilitat de FUNDACIÓ ROURE que té com a finalitats la comunicació, relació i/o gestió dels serveis que ofereix. No hi ha previsió que aquestes dades puguin ser cedides o comunicades a tercers, amb l’excepció dels serveis bancaris emprats per la Fundació i les assenyalades per la normativa vigent.
L'interessat autoritza de forma expressa el tractament de les seves dades personals per a aquestes finalitats.
Si vol exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació de tractament, portabilitat i oposició respecte al tractament de les seves dades personals li demanem que ens ho comuniqui, via carta, a FUNDACIÓ ROURE, C/ Basses de Sant Pere, 3 08003 de Barcelona, o ens remeti un correu electrònic a l’adreça electrònica següent: fundacio@fundacioroure.org

Accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat.

ACCIÓ SOCIAL DE PROXIMITAT A CIUTAT VELLA

AMB TU HO FAREM MILLOR!

Fundacions acollides a la llei 49/2002

La Fundació Roure s’acull a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge.
Per tant, els donatius efectuats a aquesta Fundació gaudeixen de beneficis fiscals. La Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l’impost sobre societats (BOE núm. 288, de 28 de novembre), introdueix modificacions, amb efectes des de l’1 de gener del 2015, en la Llei 49/2002.
Així, la desgravació dels donatius i/o aportacions de persones físiques queda fixada de la següent manera:

Beneficis fiscals

Durant el primer any, la deducció de la quota de l’IRPF serà del 50 % per als primers 150 € . A partir d’aquesta xifra, el que excedeixi tindrà una deducció del 27,5 %.

En el segon, la deducció serà del 75 % per als primers 150 €, i per a la resta, del 30 %.

Donacions recurrents: a partir del 3r any, la deducció de la quota de l’IRPF serà del 75 % sobre els primers 150 € i del 35 % sobre la resta. Si la fidelització del tercer any es produeix en el 2015, la deducció serà del 32,5 %.

Límit de deducció

El límit serà el 10 % de la base liquidable. Les quantitats no aplicades per insuficiència de quota o perquè sobrepassen el límit del 10 % no són traslladables a exercicis futurs.

TRUCA’NS!

Si vols fer directament el donatiu:

“La Caixa”
IBAN: ES36 2100 0647 9502 0030 8082

COM A PERSONA

FES-TE VOLUNTARI

Si vols fer voluntariat a la Fundació Roure, només cal que enviïs un correu electrònic a o truquis al telèfon 640 657 405.

També pots deixar les dades en el següent formulari i et trucarem:

LES TEVES DADES

Accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat.

ACCIÓ SOCIAL A CIUTAT VELLA

AMB TU HO FAREM MILLOR!

Els voluntaris que participen en la Fundació realitzen tasques de suport en els projectes, en funció de com encaixen les seves habilitats, la teva trajectòria professional i les potencialitats personals en consonància amb les necessitats detectades a la pròpia fundació.

COM A EMPRESA

Una empresa pot ajudar a Fundació Roure de moltes maneres:

• Apadrinar un projecte.
  • Realitzar donatius.
  • Oferir aportacions en espècie.
  • Implicar els treballadors en el voluntariat corporatiu.

T’explicarem moltes maneres d’ajudar-nos

COL·LABOREM AMB:

Logo Ajuntament de Barcelona
Logo Diputació de Barcelona
Logo Departament de Treball Generalitat de Catalunya
Log Obra Social La Caixa
Logo Cáritas
Logo Acord Ciutadà

Dinámica, Fundació Adolfo Montaña Riera, Fundació Antoni Serra Santamans, Fundació Cottet-Mor, Fundació Creatia, Fundació Cuatrecasas, Fundació de l’Esperança (Obra Social “la Caixa”), Fundació Felix Llobet Nicolau, Fundació Girbau, Fundació Joaquim Molins Figueras, Fundació Josep Botet, Fundació Palau Francàs, Fundació Ponsich, Fundació Roviralta, Fundación Miguel Torres, Fundación Nuria García, Fundación Ricardo Fisas, Grupo Andilana, Pinocomponentes, Ramon Molinas Foundation, Talleres Boyfre.

TREBALLEM AMB:

Abacus, Adleisure, Aspasios Boutique Apartments, Associació Cívica La Nau, Air-Val International SA, Aknamara, Alimentació Masgrau, Alsur Cafe – El Born, Associació Estel Tàpia, Ayxelà, Barcelona Women’s Network (BWN), B&B, Beter, Bizcabar Patrimoni SL, Casa d’Espiritualitat de Sant Felip Neri, Casal Pou de la Figuera, CG Clientes Telefonica, Clínica Dental Dr. Ferragut, Cola Cao, Dasler, Editorial Casals, El Tapadillo, Editorial Bambú, Editorial Combel, Embracing the World, Escola Cervantes, Escola La Salle Comtal, Escola Nostra Senyora de Lurdes, Fundació Adsis, Fundació Banc dels Aliments, Fundació Bassat, Fundació CECAS, Fundació Comtal, Fundació Fàtima, Fundació Ficat, Fundació per a la Paràlisi Cerebral, Fundació Mercè Fontanilles, Fundació Molí d’en Puigvert, Fundació Pere Tarrés, Fundació Pronokal, Fundació Putxet, Fundació Suñol, Fundación Altran, Fundación Cepaim, Fundación de Oncología Infantil Enriqueta Vilavecchia, Fundación Pequeño Deseo, Garreta i Associats, Gestió Solidària, Guillermina Baeza, H10 Hotels, Hotel Duquesa de Cardona, Institut La Sedeta, Institut Poblenou, La Salle Campus, LiderFlor, Litografia Rosés, Hotel Midmost Barcelona, Hotel Múrmuri Barcelona, Mariscal, Mescladís, Morgades-Ponti, Move to Slow Fashion, Mr Wonderful, Natura, Nutrició sense fronteres, Ohla Barcelona, Ohla Eixample, Parroquia Virgen de la Paz, Petit Forestier, Sage, Sagrat Cor Diputació, Sagrat Cor Sarrià, Sedatex, Setcode, Soluciones ARC, Stel2Graf, Supermercat del Corte Inglés de Plaça Catalunya, Total, Toulouse Business School, The Serras Barcelona Hotel, Tres Deseos Bariscuel, Unió de Mútues, Universitat Internacional Catalunya, Via Margutta, Vichy Catalan, Zephyr Creates.