Col·labora

Atenem a 8.500 persones a l’any i sense tu no ho podríem fer.

Ajuda’ns a fer més.

COM ENS POTS AJUDAR?

Poder comptar amb el teu suport periòdic és una ajuda inestimable.

Cada granet de sorra suma. Gràcies per ser com ets.

Sigues part de la família de Roure i dona un cop de mà!

Descobreix com col·laborar junts per a desenvolupar una RSC innovadora i de proximitat.

Visita la Botiga Solidària i recolza el comerç de proximitat, sostenible i de segona mà.

FES-TE SOCI

Poder comptar amb el teu suport periòdic és una ajuda inestimable per a seguir atenent a persones grans i famílies que ho necessiten.

Gràcies per ser com ets.

Omple el següent formulari o truca’ns  al 932 956 013 per a més informació.

DADES PERSONALS PER FER-SE SOCI

En compliment de l'establert en la normativa vigent de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li comuniquem que les dades recollides en el present formulari quedaran incorporades i seran tractades en el fitxer denominat Usuaris Web sota la responsabilitat de FUNDACIÓ ROURE amb la finalitat de poder prestar els seus serveis, així com per mantenir-me informat sobre qüestions relatives a l'activitat de l'empresa. L'informem que les dades que ens faciliti seran tractades de forma lleial, transparent, adequada, pertinent, limitada, exacta i actualitzada i no es comunicaran o cediran a tercers, exceptuant que aquesta comunicació sigui necessària o pugui suposar una millora per a la finalitat d'aquests, sempre concorde a la normativa vigent en matèria de protecció de dades, Reglament General de Protecció de Dades. En el cas que es produeixin canvis en alguna de les dades facilitades, amb la finalitat de mantenir el nostre fitxer actualitzat, li preguem ens ho comuniqui per escrit. L'informem de la possibilitat que té d'exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i portabilitat de les seves dades de caràcter personal de forma presencial en les oficines de FUNDACIÓ ROURE, acompanyant còpia de DNI, o bé mitjançant correu postal a C/ BASSES DE SANT PERE 3,08003 BARCELONA, BARCELONA, o al correu electrònic

FES UN DONATIU

Cada granet de sorra suma. Gràcies a les aportacions:

• Amb 25€ es dutxen 5 persones al dia
    • Amb 60€  una persona gran és atesa durant una jornada al Centre de Dia
    • Amb 100€ una família de 4 membres rep aliments al Rebost Comunitari per un mes

DADES PERSONALS PER FER UN DONATIU

He llegit i accepto l'Avís Legal i la Política de Privacitat.

¿SABIES QUE FENT UN DONATIU SOLIDARI POTS TENIR UNA DESGRAVACIÓ SIGNIFICATIVA A LA DECLARACIÓ DE LA RENDA? TE LA CALCULEM:

Donatiu com a particular

A) Vull fer un donatiu inferior a 150€ >
      A) Vull fer un donatiu inferior a 150€
      B) Vull fer un donatiu superior a 150€ >
      B) Vull fer un donatiu superior a 150€
      C) He donat a Roure durant 3 anys o més >
      Horizontal
      C) He fet un donatiu major de 150€ a Roure durant 3 anys o més amb un import igual o superior a l'anterior

Donatiu com a empresa

A) Vull fer un donatiu com a empresa >
      Horizontal
      A) Vull fer un donatiu com a empresa
      B) He donat a Roure durant 3 anys o més >
      Horizontal
      B) He donat a Roure durant 3 anys o més amb un import igual o superior a l'anterior
      "{{getWooProductName}}" has been added to your cart
      Llei 49/2002 de règim fiscal de les entitats sense ànim de lucre i dels incentius fiscals al mecenatge >

Fundacions acollides a la llei 49/2002

La Fundació Roure s’acull a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge. Per tant, els donatius efectuats a aquesta Fundació gaudeixen de beneficis fiscals. La Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l’impost sobre societats (BOE núm. 288, de 28 de novembre), introdueix modificacions, amb efectes des de l’1 de gener del 2015, en la Llei 49/2002. Així, la desgravació dels donatius i/o aportacions de persones físiques queda fixada de la següent manera:

Beneficis fiscals

Si el donant és persona física, durant el primer any, la deducció de la quota de l’IRPF serà del 80 % per als primers 150 € . A partir d’aquesta xifra, el que excedeixi tindrà una deducció del 35 %. Ens les donacions recurrents, aquelles fetes durant 3 anys i on els imports cada any siguin iguals o superiors a l’any anterior, la deducció serà del 80 % per als primers 150 €, i per a la resta, del 40 %.

Si el donant és persona jurídica, les donacions tindran una deducció d’un 35%. Serà d’un 40% si l’empresa ha donat a la mateixa entitat durant 3 anys o més amb imports iguals o superiors a l’any anterior.

Límit de deducció

Per les persones físiques, el límit serà el 10 % de la base liquidable de l’IRPF.

En les persones jurídiques serà el 10% de la base imposable de l’IS i, si s’excedeix el límit, es pot aplicar en els 10 exercicis immediats i successius.

DONATIU DIRECTE: Bizum 02082  /  “La Caixa” ES36 2100 0647 9502 0030 8082

FES-TE VOLUNTARI

Sigues part de la família de Roure i dona un cop de mà segons les teves habilitats i necessitats dels nostres projectes socials.

Per a més informació, omple el següent formulari o truca’ns al 640 657 405.

LES TEVES DADES

Principals tasques de voluntariat

• REBOST COMUNITARI: ajudaràs a les persones que necessiten aliments durant el procés de tria i treballaràs en equip per a mantenir l’espai ordenat i ben servit de productes.
        • CENTRE DE DIA: podràs donar suport en la dinamització d’activitats per a la gent gran (tallers de música, de manualitats, de memòria, de lectura, jocs, àpats) o acompanyar-los en els passejos i sortides.
        • ÀPATS EN FAMÍLIA: atendràs a les persones que vénen al menjador social, servint el menjar i ajudant a crear un ambient net, distès i acollidor.
        • BOTIGUES SOLIDÀRIES: podràs atendre la clientela, col·locar i preparar els productes i mantenir la botiga ordenada, decorada i abastida.
        • TALLER I ESCOLA DE COSTURA: hi podràs cosir a mà o a màquina, ajudar a fer retocs, fer tasques manuals més senzilles o col·laborar amb els cursets que s’hi imparteixen, sovint orientats a col·lectius vulnerables.
        • TASQUES TÈCNIQUES: fotografia, vídeo, correcció de textos, formació, assessorament, informàtica, manteniment… si tens una habilitat de caire més tècnic o professional que vulguis desenvolupar a la fundació, explíca’ns-la!

COL·LABORA COM A EMPRESA

Una empresa pot ajudar la Fundació Roure de moltes maneres i col·laborar junts per a desenvolupar una RSC innovadora i de proximitat.
        Visita’ns i troba la teva:

• Apadrina un projecte
        • Fes donatius econòmics amb beneficis fiscals
        • Ofereix aportacions en espècie
        • Implica els treballadors en el voluntariat corporatiu
        • Contracta les teves produccions tèxtils al Taller de Costura
        • Contracta la Bugaderia Solidària si necessites els serveis personalitzats per al teu hotel o apartament
        • Fes un recapte d’aliments per al Rebost Comunitari
        • Proporciona articles de la llar o de vestir de primera o segona mà per les Botigues Solidàries
        • Organitza esdeveniments o iniciatives solidàries

COMPRA SOLIDÀRIA

• Visita la Botiga Solidària de Fundació Roure (Forn de la Fonda, s/n, Barcelona) i recolza el comerç de proximitat, sostenible i de segona mà. Tenim roba, articles per a la llar, mobiliari, llibres, joguines i tot el què et puguis imaginar!
        • Compra-hi el producte solidari de Roure cada Nadal.

AMB EL SUPORT ECONÒMIC DE:

Logo Diputació de Barcelona

Aigües de Barcelona | Bergaturi, SL | Bizcabar Patrimoni | Caprabo | Càritas Diocesana de Barcelona | Comercial de Útiles y Moldes, SA (CUMSA) | Dinámica Drive Solutions | Escola L’Arenal de Llevant | Fundació Adolfo Montañá Riera | Fundació Antoni Serra Santamans | Fundació Cottet-Mor | Fundació Creatia | Fundació Josep Botet | Fundació Josep Palau Francàs | Fundación Manuel Lao | Fundació Maria Francisca de Roviralta | Fundació Miquel Mas Molas | Fundació Naccari Ravà | Fundació Naturgy | Fundación Nuria Garcia| Fundación Patronato Ponsich | Fundación Probitas | Fundación Renta Corporación | Fundación Ricardo Fisas Natura Bissé | Fundació Privada Girbau | Fundació Privada Josefina Barrera Martí | Gerox Works, SL | Ghymkanas | H10 Hotels | Hard Rock Café Barcelona | Hospital Clínic de Barcelona | MUT Agency | Oficina CaixaBank | Ramon Molinas Foundation | Religiosas del Sagrado Corazón | Turris Panem, SL | Veeva Systems | Vila Viniteca | Withfor – Inmobiliaria ética de Barcelona | Worldcoo | I altres donants privats

TREBALLEM AMB:

Ajax Barcelona Properties | Alimasgrau, SL | Angelini Pharma | Arroba Alba Castelldefels | Aspasios Boutique Apartments | Associació Cívica La Nau | Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) | Balclis | Banco Farmacéutico | Barcelona Activa | Barter Partnership, SL | Beck Ingredients | Bershka | Brunells | Casa Pepe | Catalonia Hotels | Col·legi Sagrat Cor Diputació | Colvin | Combel Editorial i Editorial Bambú | Cor Gòspel Gràcia | Cor Vivace | David Carnissers | Distribució 104, SL | EAG Project | Ecoveritas, SA | El Corte Inglés | Embracing the World (Global Network of Charitable Projects) | Escola Augusta | Eulen | Farmàcia Agramonte | Ferragut Estomatólogos, SL | Ferrer Alimentación | Ferreteria Aubert | Fina Estampa Poblenou | Foix de Sarrià | Forn Roura | Fòrum Terapèutic | Frigicoll | Fundació Banc dels Aliments | Fundació Banc de Recursos | Fundació Barça | Fundació Barraquer | Fundació de l’Esperança | Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Vilavecchia | Fundació Putxet | Fundación Áurea | Fundación Quiero Trabajo | Futbol Club Barcelona | García de Pou | Gestoria Arnal, SL | H10 Hotels | Hewlett Packard Enterprise | Idilia Foods | IES Abroad | Impulsem, SCCL | Industrias Beter | Institut Químic de Sarrià (IQS) | Kern Pharma | Laia Laffaure Moda | La Vanguardia | Lluch Essence | Luz Solidaria | Mise en Scènce, SCP | Natura |Natura Bissé International, SA | Nova Farmàcia Prats | NTT Data | Nutrició sense Fronteres | Ohla Boutique Hotels | Palau de la Música Catalana | Parròquia de Sant Pere de les Puel·les | Pecomark | Preckler C.I. | Product Madness | Projecte Literari “Cap Infant sense conte” | Quesos Barcelona, SL | Radisson Blu | Sacha Pastelería & Catering | Sant Joan de Déu Serveis Socials | SEAT, SA | Semon | Serveis Socials | Setcode, SCP | Soho House Barcelona | Suara | Tàctil Tintoreries | Ticapisco Traducciones, SL | Torraspapel Distribución | Tres Deseos Bariscuel | Unilever | Universitat Internacional de Catalunya – UIC | Vanadys | Vichy Catalán | I altres donants privats |