gtag('config', 'AW-662105180');

Roure posa a la venda mascaretes solidàries contra el Coronavirus

L’impacte del Coronavirus en la nostra societat, ens ha obligat a reinventar-nos i a trobar solucions per tal de frenar el seu impacte a nivell sanitari, però també social.

Roure, com a fundació compromesa amb la lluita contra la precarietat més propera, ha decidit bolcar la tasca del Taller i Escola de Costura Emili Papirer a la producció de mascaretes.

El Taller de Costura, sempre dedicat a la formació i inserció laboral de persones en risc d’exclusió social, posa a la venta unes mascaretes solidàries que, no només garanteixen una protecció sanitària contra el Covid-19, sinó que també seran de gran ajuda per contribuir a la tasca social del Taller i de Fundació Roure, ara més necessària que mai.

MASCARETES DE TEIXIT HOMOLOGAT FPP2

Model 1

Model 2

• 2 Models de mascaretes fabricades amb teixit homologat per les autoritats sanitàries.
  • Model 1: reutilitzable fins a 5 rentats. (en color blanc)
  • Model 2: reutilitzable fins a 25 rentats (disponible en diversos colors)
  • Talla única. Mesures:  8cm x 18cm
  • Teixit:. sarga Canigó (Fpp2).  Amb cintes elàstiques.
  • Es recomana rentar a 60º o fins al punt d’ebullició cada dia
  • Rebaixa disponible en comandes més nombroses. Contacta amb mcarmen.moreno@fundacioroure.org  per a més informació.

MASCARETES TÈXTILS REUTILITZABLES

• Mascareta tèxtil estampada amb solapa interior per col·locar-hi filtres bescanviables
  • Diversos estampats disponibles
  • Talla única. Mesures:  8 cm x 18 cm
  • Teixit: cotó, seda o ras segons l’estampat. Amb cintes elàstiques.
  • Mascareta reutilitzable. Es recomana rentar a 60º o fins al punt d’ebullició cada 5 o 6 rentades.
  • Es venen filtres reutilitzables fins a 5 vegades.

CONTACTE

Proporcionem mascaretes i bates per hospitals, hotels reconvertits en sanitaris, treballadors municipals, empreses i individuals, t’hi sumes?

Contacta’ns via:  per a fer comandes o sol·licitar més informació.

Podràs comprar les mascaretes a la següent adreça:

Taller i Escola de Costura Emili Papirer

C/ Sant Pere Mitjà, 34, 08003, Barcelona. Telèfon: 93 184 34 96