Roure posa a la venda mascaretes solidàries contra el Coronavirus

L’impacte del Coronavirus en la nostra societat, ens ha obligat a reinventar-nos i a trobar solucions per tal de frenar el seu impacte a nivell sanitari, però també social.

Roure, com a fundació compromesa amb la lluita contra la precarietat més propera, ha decidit bolcar la tasca del Taller i Escola de Costura Emili Papirer a la producció de mascaretes.

El Taller de Costura, sempre dedicat a la formació i inserció laboral de persones vulnerables, posa a la venta unes mascaretes solidàries que, no només garanteixen una protecció sanitària contra el Covid-19, sinó que també seran de gran ajuda per contribuir a la tasca social del Taller i de Fundació Roure, ara més necessària que mai.

Agraïm la col·laboració de Tejidos Rebés per la donació de teixits per a fer les mascaretes: http://www.tejidosrebes.es

I a totes les persones que s’han animat a compartir les fotos de les mascaretes de Roure per Instagram. Fes-hi un cop d’ull per veure molts més dissenys!

MODEL 1

• Mascareta amb teixit homologat segons UNE0065 (consulta el certificat aquí).
  • Reutilitzable fins a 25 rentades.
  • Disponible en talles per a adults i per a nens.
  • Disponible en diferents colors llisos.
  • Teixit: sarga Canigó.  Amb cintes elàstiques i ajustadors.
  • Es recomana rentar a 60º o fins al punt d’ebullició cada 5-6 dies.

MODEL 2

• Mascareta tèxtil de doble capa: amb teixit homologat segons UNE0065 (consulta el certificat aquí) i teixit reutilitzable de cotó.
  • Múltiples estampats disponibles de cotó, ras i seda. Amb cintes elàstiques i ajustadors.
  • Disponible en talles per a adults i per a nens i amb l’estil de ‘bec d’ànec‘.
  • Mascareta reutilitzable fins a 25 rentades. Es recomana rentar a 60º o fins al punt d’ebullició cada 5 o 6 rentades.

CONTACTE

Proporcionem mascaretes i bates per hospitals, hotels reconvertits en sanitaris, treballadors municipals, empreses i particulars, t’hi sumes?

Contacta amb  o al 93.184. 34.96 per a fer comandes o sol·licitar més informació.

Rebaixa del preu per unitat i possibilitat de personalitzar teixits i serigrafiar logotips en el cas de comandes nombroses.

Podràs comprar les mascaretes a la següent adreça:

Taller i Escola de Costura Emili Papirer (C/ Sant Pere Mitjà, 34, 08003, Barcelona. Telèfon: 93 184 34 96 )