Venda de roba i articles de la llar de segona mà per a totes les butxaques.

BOTIGA SOLIDÀRIA

La Botiga Solidària funciona des de l’any 1998 al barri de Santa Caterina i és un espai on les persones amb pocs mitjans econòmics poden adquirir roba i altres objectes en bon estat a preus assequibles.

Els clients de la Botiga són principalment famílies de Ciutat Vella, persones derivades d’entitats socials i usuaris dels propis projectes de la Fundació Roure.

També aquelles persones  conscienciades amb el medi ambient i l’economia circular que aposten per reciclar i donar una segona vida als productes.

La Botiga també vol ser un recurs d’integració sociolaboral per a joves sense un futur clar, una possibilitat d’orientació laboral per a adolescents en pràctiques provinents d’entitats socials i, a la vegada, una oferta socioeducativa per a altres escoles de la ciutat.

Els articles de la Botiga (roba, complements, mobles, decoració, llibres, discos, parament…) provenen de donacions de particulars i empreses que volen col·laborar amb la tasca social de Fundació Roure al territori.

Xifres i memòria anuals del 2022

i 301 donacions directes