Banc d’aliments de tipus economat per a famílies i persones en situació de vulnerabilitat.

REBOST COMUNITARI

El Rebost Comunitari liderat per la Fundació Roure, és el resultat de la unió dels esforços de diverses entitats que treballen conjuntament per donar resposta a necessitats alimentàries de les persones en situació de vulnerabilitat social. Amb aquest projecte es busca optimitzar els recursos, ampliar la diversificació del productes, evitar el malbaratament del menjar i les duplicitats que donen lloc a desigualtats, i arribar a més persones sense recursos, entre elles, famílies nouvingudes. És un equipament de tipus economat.

Aquest recurs permet que les persones i famílies amb necessitats alimentàries puguin triar els aliments que necessitin per a la seva nutrició saludable i no ser receptores passives d’un lot d’aliments.
Les persones que accedeixen al rebost venen derivades per treballadors/es socials de les entitats col·laboradores o per les pròpies de Serveis Socials.

Aliments bàsics: llet, carn, fruita, verdura, pasta, arròs, sucs de fruita, ous, sucre, cacau, iogurts, conserves, llegums, pa, cereals infantils, galetes, formatges, sopes deshidratades, etc.
Altres aliments: plats precuinats, embotits, pastisseria, batuts.
Productes d’higiene personal.

Xifres i memòria anual del 2022