Patronat – CV

Fundació Roure té un patronat que vetlla perquè la missió i els valors de l’entitat romanguin ben presents en les activitats que du a terme la Fundació. Aporten experiència professional, vocació social i relacions que ajuden al seu bon funcionament . Actualment el patronat consta de 10 patrons i la secretària no patrona. Es reuneix un cop cada trimestre. Per contactar amb patronat envieu e-mail a fundacio@fundacioroure.org

Llum Delàs Ugarte – Presidenta
Llicenciada en psicologia i teologia, durant anys la seva trajectòria professional ha estat molt vinculada al món escolar i universitari tant en tasques de direcció com també des de l’acompanyament a persones, grups i entitats.
Actualment també és directora de la Fundació de l’Esperança de l’Obra Social “la Caixa”.

Carles Villalonga Torres – vicepresident
Enginyer Químic IQS, Sots secretari i Director de Certificació de la Asociación Española del Gas des de 1987. Va ser soci fundador de l’Associació Solidaritat amb la Gent Gran (2011) i president de la mateixa fins a la seva conversió en Fundació. Actualment jubilat i voluntari responsable de voluntariat a Fundació Roure

Agustí Barangé Coma – vocal
Enginyer Tèxtil i Industrial, ha estat sempre molt lligat al sector tèxtil. Actualment porta el departament de recursos econòmics a la Fundació Banc d’Aliments. Des de l’any 2010 forma part del patronat de la Fundació Roure.

Xavier Bernal Socias – vocal
Ciències Econòmiques i Empresarials, i Màster Financer (European Financial Analist) del Institut d’Estudis Financers. Al llarg de 30 anys ha adquirit experiència a través de tot tipus d’empreses i organitzacions, des de les mes petites a Multinacionals. Actualment és Soci Director i Assessor Financer Independent a Capital Care (EAFI).

Salut Camps Russinés – vocal
Enginyera Tècnica Agrícola. Per vocació ha treballat tota la vida en diferents ONG per a persones grans o relacionades amb necessitats socials. Va engegar, juntament amb un grup de voluntaris, la Fundació Amics de la Gent Gran, on hi va treballar durant 13 anys.

Ferran Ferragut Camacho – vocal
Metge estomatòleg des de fa més de 30 anys. Actualment exerceix l’odontologia privada a Barcelona i és cap del servei d’odontologia de l’Hospital de Campdevànol. Coneix la Fundació Roure arrel de les seves col·laboracions com a dentista solidari dels usuaris dels projectes de gent gran de l’antiga Fundació PRISBA.

Josep Figueras Aloy – vocal
Pediatra i neonatòleg, amb exercici tant públic -ICS- com privat, i tant hospitalari com ambulatori. Actualment coordinador de neonatologia del Centre de Medicina maternofetal i Neonatal Barcelona, dels hospitals Clínic i Sant Joan de Déu, i President de la Societat Espanyola de Neonatologia). Membre fundador de l’Associació Solidaritat amb la Gent Gran.

Pepa de Gispert Val – vocal
Amb estudis d’Història Moderna a la Universitat de Barcelona, va treballar en l’Àrea d’Administració, Secretaria General  i Intervenció del Consorci de la Zona Franca .Més tard exerceix com a Cap d’Administració del Patronat Flor de Maig de la Diputació de Barcelona per acabar la seva vida laboral com a Cap d’Administració a l’Institut del Teatre de Barcelona. Voluntària de la Fundació des de la seva creació.

Judith Mata Monforte – vocal
Doctora en Comunicació i llicenciada en Ciències  Econòmiques i Empresarials. Professora associada de la Universitat Ramon Llull. Actualment és Directora executiva de la Fundació  Ricardo Fisas Natura Bissé. Creadora del Postgrau “Diploma d’Especialització Universitària en Comunicació i Màrqueting d’Acció Social” de la Facultat de Comunicació Blanquerna.

Ferran Rebollo Pericot – vocal
Enginyer industrial especialitzat en organització industrial. Ha treballat en diferents empreses  com a investigador analista, purchsing manager, Project manager, consultor estratègic, Crew Scheduling Manager. I des de 2004 és Director General i Conseller delegat de Dinàmica Distribuciones SA amb clara vocació filantròpica.

Eva Morera – secretària no patrona