D’on venim?

DE FUNDACIÓ CATALANA PRISBA A FUNDACIÓ ROURE

1992: Inici del projecte arrel de les protestes ciutadanes de 1992 a Barcelona.

1998-2008: Fundació Catalana PRISBA.

Durant el 2007, i coincidint amb la jubilació de la Directora de PRISBA, s’inicia un procés de fusió amb Fundació FIAS (lnnovació en l’Acció Social).
2008-2012: Fundació FIAS
15 Juliol 2011-Octubre 2012: Creació i impuls de l’Associació Solidaritat amb la Gent Gran.
Octubre de 2012: procés de liquidació de FIAS. Acomiadament de tot el personal.

Un grup de voluntaris col·laboradors dels projectes de l’antiga Fundació PRISBA, veient el procés de degradació de FIAS, decideixen crear l’Associació Solidaritat amb la Gent Gran per tal de donar suport econòmic i tècnic als projectes PRISBA. Això permet no deixar els usuaris i tornar a contractar els treballadors despatxats.

Octubre 2012-febrer 2014: Associació Solidaritat amb la Gent Gran.

Febrer 2014: creació de la Fundació Roure.
Seguint el consell dels advocats i assessors pro bono de l’Associació Solidaritat amb la Gent Gran, s’inicia la transformació de forma jurídica de l’entitat: d’associació a fundació mantenint el mateix NIF.
Març 2014: oficialitat de la Fundació Roure. L’Associació Solidaritat amb la Gent Gran, deixa d’existir.
Neix Fundació Roure.