Editorial Fulles Roure – Estiu 2018

05/07/2018

Sembla que les pluges d’aquests darrers dos mesos han regat el nostre Roure fins a poder veure el creixement de l’amplària del tronc i les fulles verd tendre que apareixen al costat de les altres verd fosc de les branques més velles. Quan mirem el nostre logo ens ve un agraïment al nostre artista Mariscal, que un dia va creure en l’acció social que ens proposàvem de dur a terme i va plantar el nostre roure en papereria. I el que és més, ens desitjava que la nostra fundació fos de colors atractius, viva. I aquí la teniu: creixent per a donar respostes a les demandes i necessitats que trobem.

Acaba un curs molt intens. Treballadors de plantilla i treballadors voluntaris, entitats i empreses que ens ajuden a portar més lluny la nostra ombra. Hem incorporat un nou director, que vetlla i acompanya. Hem sortit de l’àmbit del nostre territori confortable: comencem un treball intergeneracional de futur. Estem a punt d’obrir una formació especialitzada per tal de poder oferir ocupabilitat a dones sense recursos. La comunicació es consolida a les xarxes i escampa valors, escampa humanitat, gratuïtat.

Ja sabeu que no tanquem a l’estiu. Les necessitats han de ser ateses i no hi ha vacances en l’amor concret, aterrat. Servir, escoltar, atendre… no tenen aturador. Ho portem dintre. La saba d’aquest Roure és de qualitat i fa que l’arbre rebroti després de cada hivern i de cada tempesta.

Llum Delàs