La fam no fa vacances

16/06/2017

Un any més el Banc dels Aliments posa en marxa la campanya “La fam no fa vacances”, una campanya de recollida d’aliments bàsics per a aconseguir que les persones amb més dificultats econòmiques rebin ajuda alimentària durant l’estiu.

Seguint la dinàmica dels darrers anys, el Banc dels Aliments pretén sensibilitzar tota la ciutadania de Catalunya sobre la realitat de la pobresa al nostre país, també durant els mesos d’estiu, quan les donacions d’aliments s’alenteixen a causa del període de vacances.

És per aquesta raó que l’entitat posa en marxa la campanya “La fam no fa vacances”, per aconseguir recollir aliments bàsics i fer-los arribar a les més de 700 entitats benèfiques. D’aquesta manera es garanteix l’alimentació de més de 235.000 beneficiaris durant els mesos d’estiu.

La finalitat d’aquesta campanya és motivar la societat catalana a mobilitzar-se contra la fam més propera organitzant actes i activitats que permetin recollir aliments bàsics per omplir els magatzems de les entitats beneficiàries de la seva població.

Els aliments més adients per a la donació són conserves, llegum cuit, oli i llet, ja que són aliments d’alt valor nutritiu, bàsics en l’alimentació de les persones. Tot i això, cada entitat pot també demanar especialment algun tipus d’aliment que més necessiti durant l’estiu, d’acord amb l’associació o grup que l’ajuda.

Per a més informació: www.lafamnofavacances.com