Moves To Slow Fashion i la Fundació Roure

23/03/2018

Des de ja fa uns mesos, Roure col·labora amb un projecte de moda conscient: Moves To Slow Fashion. Es tracta d’una iniciativa que van impulsar Rosa Bernier i Mónica Melero per crear una xarxa de reciclatge de roba i moda sostenible.

Tan la Rosa com la Mónica van treballar durant molts anys en grans empreses del sector tèxtil, fins que va arribar un punt en el qual es van negar a acceptar que la moda no estava lligada amb el compromís social i ètic i amb la sostenibilitat del medi ambient.

La seva passió per la moda les va dur a voler compartir que hi ha opcions més enllà dels estàndards del fast fashion, i demostrar que existeixen altres maneres de produir i vestir sense renunciar a l’estil.

El projecte solidari consisteix principalment a recollir roba feta servir i donar-la a entitats socials, com ara Roure. A canvi de les donacions que reben, donen un cupó de descompte per gastar al seu web, en el qual venen productes de dissenyadors i marques que comparteixen la seva mateixa filosofia.

Per a més informació: http://www.movestoslow.com/mts-recicla