Sopar benèfic Fundación Nuria García

12/12/2016

El passat 5 de novembre la Fundación Nuria García va celebrar el segon sopar benèfic en el restaurant Les Marines (Gavà Mar). Van assistir-hi més de 260 persones solidàries i va ser una nit amb molts somriures i emoció.

La presidenta de la nostra entitat, Llum Delàs, va pronunciar-hi unes paraules d’agraïment, amb les quals va explicar molt breument el nostre origen i trajectòria. El present de Roure és treballar en xarxa amb les entitats i amb la societat en general. Gràcies a empreses com Air-Val, empresa de perfumeria infantil que aporta fons i participa en les accions de la Fundación Nuria García, podem fer el que fem.

El suport i implicació que tenim de la família García és extraordinari i els estem molt agraïts.