Tornada a l’escola

02/10/2017

Un any més amb l’arribada del mes de setembre arriba la tornada a l’escola: nou curs, retrobades amb els amics, nous professors i estrena de material escolar. Des de la Botiga Solidària ens hem volgut sumar a l’entrada del nou curs!

Recentment hem rebut donacions de diverses empreses, que acostumen a col·laborar amb la Fundació sempre que ho necessitem, perquè els estudiants puguin començar l’escola ben preparats. Anbo Suministros, empresa que col·labora amb la Fundació Ricardo Fisas, ens ha enviat llibretes i altre material escolar. A més a més, al Rebost Comunitari es poden trobar retoladors i jocs de viatge per als més petits, gràcies a l’aportació de Natura.

Un any més trobareu a Abacus l’“entrepà solidari*” perfecte per a embolicar els entrepans per a l’hora del patí!

També volem destacar la donació d’una treballadora d’Air-Val, empresa de perfumeria infantil, que ha donat material escolar que van recollir en un mercat solidari a Gavà, de part de molts alumnes de la zona.

*Tots els beneficis de l’entrepà solidari aniran al projecte d’Àpats en Família