Withfor, una immobiliària ètica i solidària

13/10/2020

Existeixen empreses que són més que solidàries. És el cas d’aquesta inmobiliària, donant de Fundació Roure. La Julie Plottier, gerent i cofundadora de Withfor respon a les nostres preguntes,

1. Què és Withfor? A què us dediqueu?

Withfor és més que una agència immobiliària. Som la primera agència immobiliària ètica de Barcelona i el nostre compromís és oferir als nostres clients el millor servei immobiliari en la compra, venda o lloguer d’una propietat, amb una oferta de serveis i plans adaptats a les seves necessitats, sobre la base de l’honestedat, la transparència, i el compromís.

2. Com neix el projecte?

El projecte neix a partir de la convicció que els conceptes ètica i immobiliària poden i han d’anar de bracet. La voluntat de crear una agència immobiliària ètica no sorgeix de cap oportunitat, ho portàvem dins des de fa molt temps. Pensàvem en una proposta que reflecteixi qui som com a persones amb els nostres valors humans, socials i mediambientals, una immobiliària en la qual puguis confiar totalment, sabent que t’assessoraran amb el que és millor per a la persona, estant al seu costat en tot el procés (fins i tot amb serveis addicionals).

El nostre projecte va més enllà de la immobiliària i consisteix en una manera de repensar la nostra activitat per incloure-hi factors ambientals, humans i ètics, i tenim la sort de tenir un equip que comparteix una visió molt concreta del món i una mateix actitud envers aquest, ho portem en el nostre ADN.

2b. Quina és la vostra filosofia?

Estem convençuts que des de la nostra activitat podem contribuir a millorar la societat i la nostra relació amb l’entorn. Per això, promovem una ciutat sostenible en tots els aspectes, en el sector immobiliari, respecte al consum, etc.

La nostra vocació és assessorar el client en tots els aspectes que necessiti, des d’allò més important fins al més petit detall, i això es reflecteix en els nostres valors: som una empresa GLOCAL, treballem des del local tenint en compte el context global; creiem en el TREBALL EN EQUIP, perquè estem convençuts que un equip fort, versàtil i cohesionat pot arribar més lluny; som INCONFORMISTES, perquè sempre podem millorar i treballem dia a dia perquè així sigui; i, finalment, defensem l’ÈTICA en el món immobiliari per sobre de totes les coses. D’aquesta manera creiem que podem aportar un veritable canvi en la nostra societat.

3. Dieu que sou una immobiliària ètica per…

Perquè ser una immobiliària ètica és abans de res una qüestió d’actitud i d’aplicar-ho en el teu treball, amb una sèrie de regles, de valors morals i socials.

Per aquesta raó, el nostre equip i els nostres clients estan naturalment en el centre de la nostra atenció. Com ho fem? Garantim al nostre equip comercial un ambient de treball serè, amable, atent i segur, que permet oferir als nostres clients tot el temps necessari per a la correcta realització del seu projecte i l’atenció necessària per a estudiar amb paciència i cura les necessitats particulars de cadascun.

I en línia amb el nostre enfocament de tenir un impacte positiu en la societat, hem creat Withfor Family, un fons de solidaritat compost en part dels nostres honoraris i beneficis per a finançar projectes de solidaritat urbana.

Finalment, afirmar-nos com a ètics és també una manera de lluitar contra els prejudicis que afecten el nostre sector, posant la nostra activitat concorde amb les nostres conviccions.

4. Quantes persones formeu l’equip?

L’equip està format per nou persones. Els cofundadors som Julie Plottier i Jordi Enrich Serra. Després hi ha el departament comercial, format per Rosa Domingo, Andrea Rodríguez i Elena Abad, amb gran experiència en el sector i especialment en el tracte al client. La part de màrqueting i comunicació està a càrrec de Paloma Salas i Laida Salsamendi. El departament d’inversions el forma Claudi Molins. I, finalment, Carmen Estrada és la nostra control manager.

5. Com vau conèixer la Fundació Roure?

Per un contacte. Aquesta persona ens va parlar de la Fundació Roure i el fantàstic treball que fan a favor de les persones grans i, simplement, ens va encantar. Molt alineat amb la nostra filosofia i el que busquem com a empresa: contribuir des de la nostra labor a una societat millor.

La COVID-19 ens va posar un escenari en el qual teníem l’obligació d’ajudar, des de la nostra posició, els qui més necessitat tenien, i així va ser com trobem en el camí a la Fundació Roure un perfecte canal per a generar sinergies i fer-ho possible.

6. Per què vau decidir col·laborar amb una fundació? I amb aquesta en concret?

Col·laborar amb fundacions que ajudin a millorar la societat és part del nostre ADN, de la nostra missió. Roure està actuant a la nostra ciutat ajudant les persones més vulnerables, entre elles les persones grans o en situació de precarietat, i considerem que l’ajuda a aquestes accions és fonamental per al canvi social. A més, Roure és una fundació consolidada i sostenible que ha demostrat la seva serietat a través dels resultats que ha aconseguit des que es va fundar.

Estem convençuts que els canvis socials només són possibles si existeix un entorn de col·laboració entre els actors socials, a través de projectes que aporten idees innovadores i busquen una millora en la situació de les persones i el nostre entorn, i estem sempre disposats a col·laborar, compromesos en aportar i generar un impacte positiu en la nostra societat.