Editorial Llum Delàs Abril 2019

17/04/2019

Tot treballant la Memòria de l’any, m’adono que aquests mesos de curs estan resultant molt fecunds quant als serveis de la Fundació. Són moltes les persones que ens venen a donar cops de mà eficients, tant des del món del voluntariat com de les empreses que confien en nosaltres. Les iniciatives es multipliquen perquè hem comprovat que, quan treballem junts i cohesionats, la fecunditat augmenta.

Estem a les portes de la festa de Sant Jordi, creixen les parelles de persones grans acompanyades d’estudiants universitaris, augmenten les demandes d’ajuts a domicilis, la botiga es reinventa, se’ns ofereix un concert solidari per tal de captar fons i així ajudar més persones que truquen a la porta, el nou taller de costura ja ha permès incorporar costureres a l’empresa ordinària. Tenen idees i les escampen.

Ja veieu, anem a totes perquè el projecte s’ho mereix.