Editorial Llum Delàs Abril 2019

Tot treballant la Memòria de l’any, m’adono que aquests mesos de curs estan resultant molt fecunds quant als serveis de la Fundació. Són moltes les persones que ens venen a donar cops de mà eficients, tant des del món del voluntariat com de les empreses que confien en nosaltres. Les iniciatives es multipliquen perquè hem comprovat que, quan treballem junts i cohesionats, la fecunditat augmenta.

Estem a les portes de la festa de Sant Jordi, creixen les parelles de persones grans acompanyades d’estudiants universitaris, augmenten les demandes d’ajuts a domicilis, la botiga es reinventa, se’ns ofereix un concert solidari per tal de captar fons i així ajudar més persones que truquen a la porta, el nou taller de costura ja ha permès incorporar costureres a l’empresa ordinària. Tenen idees i les escampen.

Ja veieu, anem a totes perquè el projecte s’ho mereix.