Editorial Llum Delàs Juny del 2019

27/06/2019

La Fundació Roure ha arribat a la majoria d’edat. Heu vist la portada de la darrera Memòria?

El Roure ja té aglans. El fruit ha pogut madurar i fins i tot es veu.

Els més vells recordareu quan havíem plantat la llavor. Eren temps de tempestes i ventades. Amb llamps i trons. La llavor anava fent camí. Moria per engendrar nova vida. El Roure era petit, fràgil. Les fulles tendres. Seguíem cuidant gent gran. Seguíem obrint la porta a les noves necessitats del barri. I ara, gràcies a la generositat i el bon fer de tanta gent, han crescut les branques i ja poden aixoplugar més persones que ho necessiten.

Des d’aquestes pàgines voldria donar les gràcies a qui ho ha fet possible. Treballadors amb vocació que porten el somriure en el rostre i a les mans. Voluntaris imprescindibles i discrets. Beneficiaris que hi confien i ens obren les portes de la seva necessitat. Artistes del treball ben fet que contagien professionalitat. Patrons que acompanyen il·lusions i desmesures. Empreses que ajuden amb la seva filantropia. Entitats germanes amb què formem xarxes per respondre millor a una societat embogida que causa estralls entre els petits d’aquest món. I nosaltres continuem aprenent de la saviesa dels grans i dels silencis d’aquells que no criden però que de tant estimar ens fan la vida agradable, fecunda.

En aquestes planes trobareu resumida la vida de cada dia. Als qui encara no ens coneixeu us convido a venir, a recórrer els carrers amb nosaltres i sentir paraules amables. No parlem de pobreses, parlem de la riquesa de poder reconnectar vides!