Ja és aquí la Memòria 2020

01/05/2021

carta de la presidenta

Us presentem avui una Memòria d’activitats diferent. Ha estat diferent aquest 2020. El que aquí reflectim és l’estil de treball d’una fundació de proximitat, que per vocació està al costat de les persones, durant un any dur per a pobres i rics, per al nostre país i per al planeta sencer. Dureses que ens acosten als límits de la persona humana:

• El límit de la mort: quants coneguts i familiars amenaçats per la pandèmia!
  • El límit de les incerteses i de les submissions. De les lluites contra els altres o per la salvació dels altres.
  • El límit de la soledat quan aquesta no és volguda.
  • El límit feridor de la pobresa, quan falta l’alimentació, el sostre, la justícia.

Beneïda societat civil que ha excel·lit en generositat, en humanitat! Des del nostre Roure hem estat testimonis d’excepció de molta gratuïtat i d’amor desinteressat.

És per això que hem volgut explicar-vos com han canviat i han crescut els serveis que calia oferir mentre la pandèmia sanitària i la pandèmia social ens obligaven a reinventar les maneres de ser presents al costat dels qui patien. Ho endevineu, no ens hem confinat. Hem entès que érem serveis essencials, com els metges, com el personal de neteja, com tantes persones que han treballat més que mai.

I és per això que hem volgut donar paraula als protagonistes de la remuntada vital, als valents que sortien endavant acompanyats pels nostres treballadors i voluntaris. Us convido a llegir i a escoltar tanta saviesa acumulada en aquestes pàgines. La generositat és mestra, l’agraïment és grandesa de cor, el fet de treballar junts els qui volem una societat més humana i justa, és esperança d’un futur millor. La Fundació amb mascareta és penyora dels valors que no moren mai.

Llum Delàs

Clica per fullejar la memòria: