L’editorial de Llum Delàs 23/06/2017

23/06/2017

Tenim aquí a tocar un estiu molt calorós. No entenc de prediccions climatològiques, però també nosaltres, per què amagar-ho, som responsables de la mare Terra. Podem afavorir el canvi climàtic o frenar-lo. Com també la intensitat de la soledat i de la pobresa. Com tantes altres dimensions de la vida que necessiten el nostre cop de mà i de cor per afavorir una societat més justa, més humana i acompanyada.

La Fundació acompanya. Persones sense família, processos de recuperació. Creativitats alliberadores de “les condemnes” estructurals que patim.

Arriba un estiu i procurem el descans merescut, els voluntariats generosos, les hidratacions del cos i de l’esperit, les amistats reconfortants, les fidelitats a les persones que ens hem anat trobant al llarg del curs.

Ens diuen que “A l’estiu tota cuca viu”. Nosaltres no voldríem deixar sense suport tantes vides que, per a sobreviure, necessiten el nostre recolzament. Farem torns d’atenció i d’acompanyament. L’aigua fresca ens ve per un got que ha estat a la nevera o por un somriure que cura i fa més suportables les sequeres de la vida. Animem-nos mútuament a oferir l’aigua fresca dels somriures.