L’equip de la Bugaderia al complet: tornen tots els TBC i els nois de la Fundació Putxet

11/11/2021

Un cop acabat l’estiu i amb el retorn de l’activitat a la Bugaderia, hem pogut tornar a tenir entre nosaltres els Treballadors en Benefici de la Comunitat (TBC) i els nois de la Fundació Putxet. Durant el confinament no podien assistir als nostres projectes, però, a poc a poc, han pogut fer una tornada gradual.
Els TBC són persones derivades del Departament de Justícia que poden acomplir la seva pena fent serveis d’interès social com a alternativa a la presó. I els nois de la Fundació Putxet són joves en risc d’exclusió social. La Bugaderia i la seva tasca formativa en l’ofici de bugader proporcionen un acompanyament per a afavorir la seva posterior integració social, laboral i personal.