Nou Taller i Escola de Costura Emili Papirer

04/01/2019

El passat 15 d’octubre vam celebrar la inauguració del nou Taller i Escola de Costura Emili Papirer perquè socis, donants i patrons coneguessin el projecte, les noves instal·lacions i l’empresa gràcies a la qual ha estat possible la creació del nou taller: Dinàmica Distribuciones.

Fa uns mesos vam iniciar obres en un local proper a les nostres oficines per traslladar el taller a una nova ubicació, molt més gran. Dinàmica Distribuciones es va encarregar de comprar els materials i màquines de cosir, i així poder donar una formació especialitzada i oferir ocupabilitat a dones sense recursos.

El Taller Emili Papirer, a més de realitzar retocs de roba per als veïns del barri, produccions per a empreses tèxtils i tallers per a particulars, té una important tasca social, ja que destina els seus ingressos a formar dones sense recursos derivades d’entitats socials per a facilitar la seva integració laboral i social.

A l’acte d’inauguració hi va haver parlaments de la presidenta de la Fundació, Llum Delàs, i del director, Jordi Purrà. Després tots els assistents vam gaudir d’un pica-pica gràcies a les donacions de Vichy Catalan i el restaurant Dues Sicílies.