La Fundació Roure estrena Taller de Costura!

13/09/2018

Com bé sabeu Roure evoluciona segons les necessitats de les persones que atenem. Volem donar-vos una notícia: ha arribat el moment d’ampliar, i molt, el Taller Emili Papirer.

Gràcies a la voluntat de l’expatró Emili Papirer, que lamentablement ens va deixar l’agost del 2017,  i a la col·laboració de l’empresa Dinamica Distribuciones, hem pogut desenvolupar el projecte Taller i Escola de Costura Emili Papirer. Fa uns mesos vam iniciar obres en un local proper a les nostres oficines per traslladar el taller a una nova ubicació, molt més gran, i així poder donar una formació especialitzada i oferir ocupabilitat a dones sense recursos.

L’objectiu principal del nou taller és formar aquestes dones sense recursos tot col·laborant amb itineraris d’inserció de la Fundació Esperança de l’Obra Social “La Caixa”. Volem formar també particulars, i continuar fent retocs privats i petites produccions per a empresa.

Ens podreu al carrer de Sant Pere Mitjà, núm. 34; us hi esperem!