Un cafè amb Natura

12/12/2016

Natura no és només una empresa especialitzada en la comercialització de productes procedents de diferents racons del món, és molt més. Darrere d’aquestes botigues que venen productes originals i fets amb molt amor, hi ha una actitud positiva, una responsabilitat social molt desenvolupada i un equip molt compromès. Quan arribes a les seves oficines ho veus. No és una empresa qualsevol, acabes d’entrar en l’univers Natura.

Avui ens prenem un descans, breu però intens, per a un cafè amb el propietari del Natura Sergio Durany. En Sergio, que es defineix com un inconformista, ens explica una mica més d’aquest univers.

—Com defineixes l’equip que treballa amb tu?

—Femení.

—Acabeu de publicar els guanyadors del Premi Natura 2016: EDUCO, Médicos del Mundo i Fundación Acción Geoda. D’on sorgeix la idea de crear aquests premis?

—Obligació moral.

—Què és el que us motiva a ajudar en una causa solidària?

—Admiració i respecte.

—Sou molt fidels al vostre lema “pensa globalment, actua localment”. Per què és important ajudar les entitats més locals des d’empreses com la vostra?

—Proximitat.

—Última pregunta, Sergio: Què és el que més us ha sorprès de la nostra Botiga Solidària de segona mà?

—L’equip de comunicació va visitar-la i van comentar que mai s’haurien imaginat que era una botiga solidària sinó més aviat una botiga “vintage” en la qual elles podrien entrar perfectament.

—Gràcies, Sergio, pel teu temps i dedicació. Els nostres voluntaris rebran en breu un detall de Natura, que segur que els encantarà. GRÀCIES